Патрубок 90 322 215 Opel з нержавіючої сталі
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: Р10
1 450 ₴
Показати оптові ціниР10 Патрубок системи охолодження (також відомий як «саксофон» чи «флейта») 1336727 Opel з нержавіючої сталі (поєднання патрубка 1336727 та шланга 1337393)
Оригінальний номер деталі: 1336727; GM - 90322215
Для авто:
Модель |
Роки виробництва |
Робочий обʼєм двигуна |
Код двигуна |
Calibra |
1989-1996 |
2.0 |
C20XE, C20LET |
Kadett E GSi |
1987-1992 |
20XE,C20XE |
|
Vectra A |
1988-1994 |
20XE,C20XE, C20LET |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
У 1980-х роках компанія Opel потихеньку, але планомірно почала переходити з заднього приводу на передній, чим викликала занепокоєння серед лояльних клієнтів. Особливо стурбованими були фанати культової моделі Manta, яким запропонували стильне й аеродинамічне, але все ж передньопривідне купе Calibra. Здавалося, що конфлікту між виробником та клієнтами не уникнути…
Втім ніяких зіткнень чи бунтів не було. По-перше, Calibra швидко довела свою свою спортивність навіть з переднім приводом (а особливо - з повним). По-друге, купе отримало видатні чотирьохциліндрові двигуни, які також можна зустріти на найгарячіших версіях Vectra та Kadett E. Враховуючи характер цих моторів, можна лише здогадуватися, як вони експлуатувалися протягом свого життя. І в якому стані знаходяться їх пластикові та гумові компоненти у наші дні.
Оригінальна комплектація двигуна передбачає, що патрубок 1336727 з'єднується з виходом з блоку циліндрів за допомогою гумового шлангу 1337393, який ще й включає в себе розгалуження. Купити цей шланг досить складно та дорого, а його надійність недостатня для такого двигуна. Наша компанія розробила спеціальну модифікацію патрубка, яка вставляється в отвір блоку циліндрів та ущільнюється за допомогою гумових кілець (це типове рішення для потужних моторів на японських автомобілях) та виключає використання гумового патрубку взагалі. Для приєднання до виходу колектору використовується короткий відрізок прямого шлангу, який не несе навантажень та може працювати багато років, а у разі потреби може бути замінений на аналогічний шланг, який продається у будь-якому автомагазині. Досвід показав, що такий патрубок можна встановити та забути про нього, адже він без проблем працює роками, а заміну резинових ущільнень варто робити лише при комплексному ремонті двигуна, коли патрубок буде потрібно знімати зі свого місця.
Звертаємо увагу, що у патрубка Р10 існує версія, що замінює лише стандартний «саксофон», без шланга 1337393. Ознайомитися з цією версією можна тут.
Основні | |
---|---|
Код запчастини | Р10 |
Виробник | ACS |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
- Ціна: 1 450 ₴