FAQ: як обрати виносний корпус термостата для свого авто
Виносний корпус термостата - просте, але ефективне рішення, що не лише покращує прогрів двигуна в холодну погоду, а й полегшує заміну термостата в майбутньому. У цій статті ми зібрали відповіді на найпопулярніші питання, які повʼязані з виносними корпусами - сподіваємося, відповіді на них допоможуть вам зробити правильний вибір.
В чому сенс пристрою?
Якщо коротко - покращення якості роботи мотора. Адже коли термостат знаходиться близько до двигуна (наприклад, на його ГБЦ), пристрій може «відкритися» до того, як температура охолоджувальної рідини сягне необхідної позначки. В результаті мотор не прогрівається належним чином, погано працює пічка, плавають оберти, збільшується споживання пального. Виносний корпус усуває цю проблему, оскільки між двигуном та термостатом зʼявляється дистанція.
З чого складається конструкція?
Наші виносні корпуси складаються з двох фланців (звідси й «Ф» у назві), що закріплюються між собою трьома болтами. Подібна конструкція не лише зручна для встановлення, а й значно полегшує заміну термостата в майбутньому.
Корпуси не потребують якихось особливих навичок для розбирання/збирання, не потребують додаткового змащення чи герметизації. Все, що необхідно - вкласти в корпус термостат та ущільнювальне кільце. Детальніше з процесом можна ознайомитися тут.
З чого зроблено корпус?
Як і більшість нашої продукції, універсальні корпуси виконано з нержавіючої сталі найвищої якості - матеріалу естетичного, надзвичайно міцного та витривалого. Як і на інші деталі з нержавійки, на корпуси термостатів поширюється довічна гарантія.
Чи потрібен під виносний корпус особливий термостат?
Ні, в корпус встановлюється звичайний термостат необхідної вам температури відкриття. Необхідний діаметр тарілки термостата - 48 міліметрів.
Як боротися з можливим заповітрюванням в корпусі?
Тут є два варіанти на вибір.
Перший - якщо обраний корпус не має фланця на дросельну заслінку (тобто має лише отвори входу та виходу), можна встановити термостат з перепускним клапаном - наприклад виробництва Wahler, який можна придбати у нашому магазині. В такому випадку з розповітрюванням системи впораєтся сам термостат.
Якщо ж обраний вами термостат перепускного клапана не має, тоді вам знадобиться корпус з фланцем на дросельну заслінку. Один варіант з двох.
Я не знаю, корпус з яким діаметром вхідного отвору мені потрібен. Що мені робити?
Зробити вимірювання внутрішнього діаметра відповідного патрубка. Якщо немає можливості виміряти внутрішній діаметр, виміряйте зовнішній та відніміть 6 мм - і тоді отримаєте необхідні цифри.
Корпуси термостатів підходять лише зазначенним в описі автомобілям?
Ні, тому корпуси й називаються універсальними. Все залежить від автомобіля, його двигуна, робочого обʼєму, потужності, продуктивності його системи охолодження. При бажанні наші корпуси можна встановити хоч на літак з поршневим мотором, хоч на гелікоптер. Так, подібні прецеденти були!
Маю автомобіль з кондиціонером та тісною «підкапоткою». Щось порадите?
Для власників автомобілів з двигунами General Motors ми вже створили корпуси, що мають зігнутий під кутом 45 градусів фланець. Завдяки його формі деталь легко встановлюється відповідно до зігнутого патрубка радіатора.
Якщо ж ви не знайшли необхідний варіант під свій автомобіль - зверніться до нас і ми обовʼязково знайдемо рішення.
Чи створюєте ви виносні корпуси за індивідуальним замовленням?
Так. Зателефонуйте нам і ми обовʼязково знайдемо варіант саме для вашого авто!
- Розрахунок вартості заміни патрубківНашими експертами разом з нашими поважними клієнтами було проведено дослідження відносно середної вартості заміни патрубків пластикових, металевих та нержавіючихРозрахунок вартості заміни патрубків