Оригінальна деталь - завжди найкраща деталь. Чи ні?
Згідно зі свіжим соціологічним дослідженням аналітичної компанії V12Data, лише чверть власників нових автомобілів обслуговує машини на офіційних сервісних станціях. Але при цьому майже половина надає перевагу оригінальним запчастинам. Чому автомобілісти так люблять деталі, запчастини та навіть технічні рідини, що мають пряме відношення до виробника машини?
Головна причина очевидна: автовласники впевнені, що якість «оригінальних» компонентів буде як мінімум не гірше, ніж у тих, що вже використовувалися у машині. Адже автовиробник напевно не зацікавлений у репутаційних втратах або навіть втраті клієнта, який згодом може захотіти нову машину.
Але на тому переваги оригінальних запчастин не завершуються. Автомобілісти знають, що оригінальна запчастина стовідстоково пройшла усі необхідні випробування, має легко встановлюватися, йде з належним сертифікатом відповідності та, фактично, є єдиним варіантом, у якому там, «угорі», впевнені. Але деякі особливості «оригіналу» власники машин знають не завжди.
По-перше, багато хто забуває, що автовиробники ні в якому разі не створюють машини самотужки - так ніяких грошей не вистачить. У цьому їм допомагають вузькоспеціалізовані підрядники, які створюють деталі відповідно до вимог автокомпаній. При цьому, у більшості випадків, ніщо не заважає тому ж підряднику виробляти ту саму запчастину самостійно. Але вже без коробочки з емблемою конкретного автовиробника та бажаним епітетом «original».
Чи буде ця деталь абсолютно такою ж, як і оригінальна? Скоріш за все, так. У меншій кількості випадків якість все ж буде відрізнятися (у гірший бік, звісно).
Є й інше вагоме «але», що поширюється на оригінальні деталі. Як тільки виробництво певної масової моделі завершується, автовиробник вже не надто зацікавлений, щоб ця машина довго слугувала його власнику. Тому «оригінальні» деталі можуть поступово ставати гіршими. З різних причин: інші підрядники, інший спосіб виготовлення… І поки умовна автівка не почне знову ставати цінною в очах ринку (тобто набувати статусу янґ- та олдтаймера), якістю деталей справді можна трішечки знехтувати. Щоб у власника просто зʼявилася думка, що його автомобіль вже невиліковний.
Тож «оригінал» - це добре… але не завжди найкращий варіант з тих, що може запропонувати ринок. Адже є компанії, які не укладали з виробниками жодних умов, але все одно пропонують деталі на ті чи інші моделі машин. Бо сам автовиробник ці деталі більше не випускає. Бо автовиробник просить за деталі занадто великі гроші. Бо якість заводських деталей була не найкращою від самого початку (це стосується, наприклад, китайських автівок).
Звісно, більшість післязаводських виробників намагаються брати покупців кількістю, а не якістю (простіше кажучи - малою ціною). Але виключення завжди є. Власні інженерні корпуси, інші матеріали виготовлення, новітні технології та рішення, що здавалися неможливими (чи дорогими) кілька років тому - все це мотивує самостійні компанії створювати власні деталі, що інколи за своїми якостями можуть перевершувати «оригінал». Адже він - хоч і дуже добрий, але компроміс. Автомобільні компанії хочуть, щоб власники їздили на автомобілях довго, але не надто довго.
У якій системі координат знаходиться компанія ACS - вирішувати не нам, але використовуючи якісні матеріали та власні технічні напрацювання ми прагнемо зробити досвід експлуатації конкретного авто найкомфортнішим та найбезпечнішим. І, судячи з відгуків клієнтів, нам це вдається.
Повторимося: «оригінал» - це добре… але не завжди найкращий варіант з тих, що може запропонувати ринок.
- Розрахунок вартості заміни патрубківНашими експертами разом з нашими поважними клієнтами було проведено дослідження відносно середної вартості заміни патрубків пластикових, металевих та нержавіючихРозрахунок вартості заміни патрубків